Poslovni račun je ključni element za učinkovito in zakonito poslovanje vsakega podjetnika. Uporaba poslovnega računa omogoča jasnejše ločevanje med osebnimi in poslovnimi financami, kar olajša vodenje knjig, pripravo davčnih obračunov in zagotavlja preglednost poslovanja. V Sloveniji so zahteve glede uporabe poslovnih računov jasno opredeljene v zakonodaji, ki jo nadzoruje Finančna uprava Republike Slovenije (FURS).
V skladu z zakonom mora delodajalec zagotoviti varnost in zdravje delavcev pri delu in v ta namen izvajati ukrepe, potrebne za zagotovitev varnosti in zdravja delavcev ter drugih oseb, ki so navzoče v delovnem procesu. Ob tem mora delodajalec upoštevati spreminjajoče se okoliščine ter izvajati take preventivne ukrepe in izbirati take delovne in proizvajalne metode, ki bodo zagotavljale izboljševanje stanja in višjo raven varnosti in zdravja pri delu, ter bodo vključene v vse aktivnosti delodajalca in na vseh organizacijskih ravneh.
Ob vrhuncu turistične sezone, tudi gradbene, ob tem, ko je na stojnicah vse več domačih izdelkov, na kmetijah in v lokalih pa sezonskih delavcev, smo preverili, na kaj bodo inšpektorji najbolj pozorni.
Na katerih področjih bodo do konca poletja opravljali poglobljene nadzore? FURS našteva naslednje prioritete v tem delu leta :
Poslovni račun je ključni element za učinkovito in zakonito poslovanje vsakega podjetnika. Uporaba poslovnega računa omogoča jasnejše ločevanje med osebnimi in poslovnimi financami, kar olajša vodenje knjig, pripravo davčnih obračunov in zagotavlja preglednost poslovanja. V Sloveniji so zahteve glede uporabe poslovnih računov jasno opredeljene v zakonodaji, ki jo nadzoruje Finančna uprava Republike Slovenije (FURS).
V skladu z zakonom mora delodajalec zagotoviti varnost in zdravje delavcev pri delu in v ta namen izvajati ukrepe, potrebne za zagotovitev varnosti in zdravja delavcev ter drugih oseb, ki so navzoče v delovnem procesu. Ob tem mora delodajalec upoštevati spreminjajoče se okoliščine ter izvajati take preventivne ukrepe in izbirati take delovne in proizvajalne metode, ki bodo zagotavljale izboljševanje stanja in višjo raven varnosti in zdravja pri delu, ter bodo vključene v vse aktivnosti delodajalca in na vseh organizacijskih ravneh.
Ob vrhuncu turistične sezone, tudi gradbene, ob tem, ko je na stojnicah vse več domačih izdelkov, na kmetijah in v lokalih pa sezonskih delavcev, smo preverili, na kaj bodo inšpektorji najbolj pozorni.
Na katerih področjih bodo do konca poletja opravljali poglobljene nadzore? FURS našteva naslednje prioritete v tem delu leta :
Danes se odpravlja krajevna pristojnost UE za lažje zaposlovanje tujcev
Če zavezanec za vložitev napovedi za odmero dohodnine na dom ni prejel informativnega izračuna dohodnine, čeprav je imel v letu 2023 dohodke, ki so obdavčeni z dohodnino, mora dohodninsko napoved vložiti sam, in sicer najpozneje do 31. julija 2024, ne glede na višino prejetega dohodka.
Evrska inflacija junija brez bistvenega upada in znaša 2,5 odstotka.
Plačilne račune odprte v tujini morate prijaviti FURS-u v osmih dneh od odprtja, prav tako je treba sporočiti njihovo zaprtje.
Ko se v delovnih prostorih temperature dvignejo nad 28 stopinj Celzija, mora delodajalec sprejeti ukrepe, s katerimi delavcem zagotovi ustrezno toplotno udobje, opozarjajo z delovnega inšpektorata.
Okrepčevalnica je gostinska dejavnost, v kateri se pripravljajo in prodajajo hitro pripravljene jedi in pijača, praviloma brez strežbe za gostinsko mizo, na samopostrežen način in v lokalih s hitro pripravljeno hrano. Za opravljanje gostinske dejavnosti se ne potrebuje začetno dovoljenje, ki preverja izpolnjevanje pogojev. Te pogoje preverja ustrezna inšpekcijska služba.
Začasni gostinski obrat je gostinski obrat, ki pripravlja in prodaja hitro pripravljene jedi na stojnicah, v kioskih in podobnih začasnih objektih praviloma brez gostinskih sedežev, kjer nudijo mimoidočim:
Ne pozabimo upoštevati tudi druge ukrepe za preprečevanje tveganja za okužbo. Mednje sodijo:
Mnogo delodajalcev se je zaradi epidemije COVID-19 z delavci dogovorilo za opravljanje dela na domu. V tej situaciji pa se delodajalci sprašujejo, ali morajo zaposlenim povrniti stroške prehrane med delom ali to ni potrebno, glede na to, da ti delajo doma.
Kot odgovor na negotovosti, ki jih je prinesla pandemija Covid-19, mnoga podjetja in organizacije delno ali v celoti prehajajo na delo od doma. Medtem ko v nekaterih zaposleni že vsaj del časa delajo od doma, pa nove razmere in prehod na delo od doma veliki večini, pa tudi njihovim vodjem predstavljajo nov izziv.
Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje
Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega
Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.
Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.
Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.
Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365
Primerno za podjetja iz vseh delov države
Dostopnost podatkov od kjerkoli
Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov
Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.
Podgorska cesta 40, 2380 Slovenj Gradec
Trg 36, 2391 Prevalje
Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec
Davčna št.: SI95580085
TRR odprt pri Banka Intesa Sanpaolo: SI56 1010 0004 8882 660