Aktualne novice

Srečanje poslovnih partnerjev ob igranju tenisa 2025

Čas je za redno predpoletno srečanje ob igranju tenisa za Pristar poslovne partnerje in prijatelje.

Regres za letni dopust 2025 – obveznosti delodajalcev

Zakon o delovnih razmerjih določa, da mora biti regres za letni dopust izplačan najkasneje do 1. julija 2025. Regres pripada vsakemu zaposlenemu, ki ima pravico do letnega dopusta, in predstavlja eno osnovnih pravic iz delovnega razmerja.

Kaj bodo pri podjetjih letos preverjali inšpektorji?

Ste vedeli, da v Sloveniji deluje okoli 25 različnih inšpekcijskih služb?  Najpogostejše so sicer kontrole Finančne uprave (FURS), tržnega, delovnega in gradbenega inšpektorata, a pomembno vlogo imajo tudi druge – denimo meroslovni inšpektorji, zdravstveni inšpektorji ter Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.

Preverili smo, kaj so za leto 2025 napovedali posamezni inšpektorati.

Članki - Sredina

Srečanje poslovnih partnerjev ob igranju tenisa 2025

Čas je za redno predpoletno srečanje ob igranju tenisa za Pristar poslovne partnerje in prijatelje.

Regres za letni dopust 2025 – obveznosti delodajalcev

Zakon o delovnih razmerjih določa, da mora biti regres za letni dopust izplačan najkasneje do 1. julija 2025. Regres pripada vsakemu zaposlenemu, ki ima pravico do letnega dopusta, in predstavlja eno osnovnih pravic iz delovnega razmerja.

Kaj bodo pri podjetjih letos preverjali inšpektorji?

Ste vedeli, da v Sloveniji deluje okoli 25 različnih inšpekcijskih služb?  Najpogostejše so sicer kontrole Finančne uprave (FURS), tržnega, delovnega in gradbenega inšpektorata, a pomembno vlogo imajo tudi druge – denimo meroslovni inšpektorji, zdravstveni inšpektorji ter Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.

Preverili smo, kaj so za leto 2025 napovedali posamezni inšpektorati.

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

Timsko delo, ključna kompetenca 21. stoletja

Timsko delo je v zadnjem času postalo nepogrešljiv sestavni del poslovnih procesov v skoraj vsakem podjetju in organizaciji.
Eksperti z različnih strokovnih področij se združujejo v time z namenom bolj učinkovitega reševanja problemov in uspešnejše izvedbe zahtevnejših projektov.

Raziskava, opravljena v okviru mednarodnega projekta Destiny, kaže na to, da si delodajalci želijo, da bi bili njihovi zaposleni bolje pripravljeni na izzive timskega dela in uvrščajo timsko delo med najpomembnejše in ključne kompetence na delovnem mestu.

Ali morate voditi analitično evidenco zalog materiala in kako jo voditi?

Podjetja lahko organizirate vodenje pomožnih analitičnih evidenc na različne načine v okviru predlaganih rešitev iz Slovenskih računovodskih standardov (SRS) in Pravil skrbnega računovodenja (PRS).
Čeprav vodenje analitičnih evidenc zalog materiala ni predpisano, so te evidence pomembne za davčne potrebe, na primer da dokažete, ste pravilno obračunali stroške materiala. Zato se bomo osredotočili na organiziranje in vodenje evidence o nabavi, porabi in zalogah materiala.

Najprej si moramo postaviti vprašanje, zakaj in kdaj je potrebno vodenje analitičnega materialnega knjigovodstva oziroma dodatnih evidenc o nabavi, porabi in stanju zalog materiala.

Računi & Prodaja rabljene smučarske opreme na smučarskem sejmu

V zvezi z obveznostjo izdajanja računov in davčnega potrjevanja računov za prodajo rabljene smučarske opreme na smučarskem sejmu pojasnjujemo, da fizični osebi, ki sama priložnostno proda svojo rabljeno smučarsko opremo, ni treba izdati računa.

Če pa na sejmu rabljeno opremo prodaja davčni zavezanec (npr. smučarski klub) v svojem imenu za račun fizične osebe, pa mora izdati račun in ga davčno potrditi, če je plačan z gotovino.

Pristar & partnerji tokrat pomagamo družini s Prevalj

V zadnjih dneh je socialna omrežja in medije preplavila zgodba družine iz Koroške.

Več: https://goo.gl/UT9Ew4  

Sklep o izvršbi - Vročanje preko sistema eDavki

Sklepi o izvršbi se bodo pravnim osebam od novembra dalje vročali le še elektronsko preko portala eDavki

Boste davkariji zdaj kaj lažje plačali davke?

V primeru izvršbe vam bo na računu ostalo malo več plače.
S 1. januarjem 2017 začne poleg višjega davka na dobičke podjetij in nekolikšne razbremenitve plač veljati še prenovljeni zakon o davčnem postopku. Preverili smo, kaj prinaša in kaj odnaša.

Podkategorije

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660