Aktualne novice

Kaj bodo pri podjetjih letos preverjali inšpektorji?

Ste vedeli, da v Sloveniji deluje okoli 25 različnih inšpekcijskih služb?  Najpogostejše so sicer kontrole Finančne uprave (FURS), tržnega, delovnega in gradbenega inšpektorata, a pomembno vlogo imajo tudi druge – denimo meroslovni inšpektorji, zdravstveni inšpektorji ter Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.

Preverili smo, kaj so za leto 2025 napovedali posamezni inšpektorati.

Posojilna razmerja med pravno osebo in z njo povezanimi fizičnimi osebami - objava FURSa

Na Finančni upravi kot davčno tvegana prepoznavajo posojila družbe njenemu družbeniku ali njegovi povezani osebi, pri tem pa glede na vse ugotovljene okoliščine preverjajo, ali morda takšno posojilo lahko predstavlja prikrito izplačilo dobička preko posojil, ki se ne vrnejo. Slednje FURS pogosteje ugotavlja pri družbah z omejeno odgovornostjo.

FURS bo v letu 2025 natančneje spremljal neupravičene stroške – ste pripravljeni?

Z letom 2025 Finančna uprava Republike Slovenije (FURS) uvaja strožji nadzor nad uveljavljanjem stroškov, ki niso neposredno povezani z opravljanjem dejavnosti. Kaj to pomeni za podjetja in samostojne podjetnike? Čas je, da pregledate vse svoje odhodke in jih ustrezno razmejite.

Kateri stroški so sporni?

 

Članki - Sredina

Kaj bodo pri podjetjih letos preverjali inšpektorji?

Ste vedeli, da v Sloveniji deluje okoli 25 različnih inšpekcijskih služb?  Najpogostejše so sicer kontrole Finančne uprave (FURS), tržnega, delovnega in gradbenega inšpektorata, a pomembno vlogo imajo tudi druge – denimo meroslovni inšpektorji, zdravstveni inšpektorji ter Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.

Preverili smo, kaj so za leto 2025 napovedali posamezni inšpektorati.

Posojilna razmerja med pravno osebo in z njo povezanimi fizičnimi osebami - objava FURSa

Na Finančni upravi kot davčno tvegana prepoznavajo posojila družbe njenemu družbeniku ali njegovi povezani osebi, pri tem pa glede na vse ugotovljene okoliščine preverjajo, ali morda takšno posojilo lahko predstavlja prikrito izplačilo dobička preko posojil, ki se ne vrnejo. Slednje FURS pogosteje ugotavlja pri družbah z omejeno odgovornostjo.

FURS bo v letu 2025 natančneje spremljal neupravičene stroške – ste pripravljeni?

Z letom 2025 Finančna uprava Republike Slovenije (FURS) uvaja strožji nadzor nad uveljavljanjem stroškov, ki niso neposredno povezani z opravljanjem dejavnosti. Kaj to pomeni za podjetja in samostojne podjetnike? Čas je, da pregledate vse svoje odhodke in jih ustrezno razmejite.

Kateri stroški so sporni?

 

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

Pristar je 24 ur/dnevno na voljo pogodbenim partnerjem preko posebnih komunikacijskih linij

V preteklih dneh smo po ukrepih države poizkušali tudi v našem servisu delo naših zaposlenih organizirati kolikor je mogoče varno in skladno z usmeritvami stroke.

Napovedan prvi nabor ukrepov vlade - 17.3.2020

Vlada je na dopisni seji sprejela predlog zakona o interventnih ukrepih na javnofinančnem področju, s katerim se bo administrativno razbremenilo podjetnike in podjetja v času, ko se soočajo s posledicami epidemije novega koronavirusa. Med drugim se podaljšujejo roki za predložitev davčnih obračunov in omogoča odlog plačila davkov.

Interventni zakon naj bi bil sprejet 18. ali 19. marca 2020

Pojavila se je informacija, da bo interventni zakon, po katerem bo država sofinancirala stroške čakanja na delo sprejet v sredo 18.3.2020. Kakšna bo uradna verzija dokumenta še ne vemo, zato predlagamo, da počakate še dan ali dva.

Obvestilo o možnosti pridobitve bonitetne ocene tudi za podjetnike - normirance

Bonitetna ocena pridobiva vse večji pomen in je pogosto določena kot vstopni pogoj pri kandidiranju na javnih razpisih. Na AJPES-u so v zadnjem obdobju (predvsem ob razpisu Slovenskega podjetniška sklada P7-za mikrokredite) prejeli več vprašanj samostojnih podjetnikov – normirancev glede možnosti pridobitve bonitetne ocene S.BON. Glede na to, da je še čas, da tudi normiranci AJPES oddajo letna poročila za preteklo poslovno leto (in to na način, ki je zanje enostaven in cenovno najugodnejši), oddaja in objava letnega poročila pa je pogoj za določitev bonitetne ocene, vam spodaj pošiljam obvestilo AJPES.

Kako poslati zaposlene na čakanje po interventnem zakonu marec 2020?

Pisali smo že o ukrepih države za delodajalce, ki svojim zaposlenim ne bodo mogli zagotavljati dela. Trenutno je še kar precej neznank, seveda pa smo nekaj pomembnih informacij izbrskali in jih navajamo v nadaljevanju.
Ukrep bodo lahko koristili delodajalci, ki :

  • najmanj 30 % delavcev začasno ne more zagotavljati dela, in jih napoti na začasno čakanje na delo;
  • so registrirani kot gospodarske družbe, zadruge ter delodajalci, ki so fizične osebe in zaposlujejo delavce na podlagi pogodbe o zaposlitvi (npr. s.p.);

Odlok o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji

Z namenom, da se omeji gibanje prebivalstva in zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19 se s tem odlokom začasno prepoveduje ponujanje in prodajanje blaga in storitev neposredno potrošnikom na območju Republike Slovenije, kot na primer nastanitvene storitve, gostinske storitve, velnes storitve, športno rekreacijske storitve, kinematografske storitve, kulturne storitve, frizerske storitve, kozmetične storitve, pedikerske storitve, storitve iger na srečo.

Podkategorije

 

ZAKONODAJA

 

PODJETNIK ZAČETNIK

 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311
PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa SanpaoloSI56 1010 0004 8882 660