V preteklih dneh smo po ukrepih države poizkušali tudi v našem servisu delo naših zaposlenih organizirati kolikor je mogoče varno in skladno z usmeritvami stroke.
Ste vedeli, da v Sloveniji deluje okoli 25 različnih inšpekcijskih služb? Najpogostejše so sicer kontrole Finančne uprave (FURS), tržnega, delovnega in gradbenega inšpektorata, a pomembno vlogo imajo tudi druge – denimo meroslovni inšpektorji, zdravstveni inšpektorji ter Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.
Preverili smo, kaj so za leto 2025 napovedali posamezni inšpektorati.
Na Finančni upravi kot davčno tvegana prepoznavajo posojila družbe njenemu družbeniku ali njegovi povezani osebi, pri tem pa glede na vse ugotovljene okoliščine preverjajo, ali morda takšno posojilo lahko predstavlja prikrito izplačilo dobička preko posojil, ki se ne vrnejo. Slednje FURS pogosteje ugotavlja pri družbah z omejeno odgovornostjo.
Z letom 2025 Finančna uprava Republike Slovenije (FURS) uvaja strožji nadzor nad uveljavljanjem stroškov, ki niso neposredno povezani z opravljanjem dejavnosti. Kaj to pomeni za podjetja in samostojne podjetnike? Čas je, da pregledate vse svoje odhodke in jih ustrezno razmejite.
Kateri stroški so sporni?
Ste vedeli, da v Sloveniji deluje okoli 25 različnih inšpekcijskih služb? Najpogostejše so sicer kontrole Finančne uprave (FURS), tržnega, delovnega in gradbenega inšpektorata, a pomembno vlogo imajo tudi druge – denimo meroslovni inšpektorji, zdravstveni inšpektorji ter Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.
Preverili smo, kaj so za leto 2025 napovedali posamezni inšpektorati.
Na Finančni upravi kot davčno tvegana prepoznavajo posojila družbe njenemu družbeniku ali njegovi povezani osebi, pri tem pa glede na vse ugotovljene okoliščine preverjajo, ali morda takšno posojilo lahko predstavlja prikrito izplačilo dobička preko posojil, ki se ne vrnejo. Slednje FURS pogosteje ugotavlja pri družbah z omejeno odgovornostjo.
Z letom 2025 Finančna uprava Republike Slovenije (FURS) uvaja strožji nadzor nad uveljavljanjem stroškov, ki niso neposredno povezani z opravljanjem dejavnosti. Kaj to pomeni za podjetja in samostojne podjetnike? Čas je, da pregledate vse svoje odhodke in jih ustrezno razmejite.
Kateri stroški so sporni?
Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.
Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.
Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.
Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista.
OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!
V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.
V preteklih dneh smo po ukrepih države poizkušali tudi v našem servisu delo naših zaposlenih organizirati kolikor je mogoče varno in skladno z usmeritvami stroke.
Vlada je na dopisni seji sprejela predlog zakona o interventnih ukrepih na javnofinančnem področju, s katerim se bo administrativno razbremenilo podjetnike in podjetja v času, ko se soočajo s posledicami epidemije novega koronavirusa. Med drugim se podaljšujejo roki za predložitev davčnih obračunov in omogoča odlog plačila davkov.
Pojavila se je informacija, da bo interventni zakon, po katerem bo država sofinancirala stroške čakanja na delo sprejet v sredo 18.3.2020. Kakšna bo uradna verzija dokumenta še ne vemo, zato predlagamo, da počakate še dan ali dva.
Bonitetna ocena pridobiva vse večji pomen in je pogosto določena kot vstopni pogoj pri kandidiranju na javnih razpisih. Na AJPES-u so v zadnjem obdobju (predvsem ob razpisu Slovenskega podjetniška sklada P7-za mikrokredite) prejeli več vprašanj samostojnih podjetnikov – normirancev glede možnosti pridobitve bonitetne ocene S.BON. Glede na to, da je še čas, da tudi normiranci AJPES oddajo letna poročila za preteklo poslovno leto (in to na način, ki je zanje enostaven in cenovno najugodnejši), oddaja in objava letnega poročila pa je pogoj za določitev bonitetne ocene, vam spodaj pošiljam obvestilo AJPES.
Pisali smo že o ukrepih države za delodajalce, ki svojim zaposlenim ne bodo mogli zagotavljati dela. Trenutno je še kar precej neznank, seveda pa smo nekaj pomembnih informacij izbrskali in jih navajamo v nadaljevanju.
Ukrep bodo lahko koristili delodajalci, ki :
Z namenom, da se omeji gibanje prebivalstva in zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19 se s tem odlokom začasno prepoveduje ponujanje in prodajanje blaga in storitev neposredno potrošnikom na območju Republike Slovenije, kot na primer nastanitvene storitve, gostinske storitve, velnes storitve, športno rekreacijske storitve, kinematografske storitve, kulturne storitve, frizerske storitve, kozmetične storitve, pedikerske storitve, storitve iger na srečo.
Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje
Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega
Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.
Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.
Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.
Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365
Primerno za podjetja iz vseh delov države
Dostopnost podatkov od kjerkoli
Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov
Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.
Podgorska cesta 40, 2380 Slovenj Gradec
Trg 36, 2391 Prevalje
Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec
Davčna št.: SI95580085
TRR odprt pri Banka Intesa Sanpaolo: SI56 1010 0004 8882 660