• +228 872 4444
  • +775 872 4444
  • contact@email.com
Pristar | Prijazen računovodski servis - Koroški servis
  • 02 62 00 311
  • KONTAKTIRAJTE NAS
  • KJE SMO
  • Domov
  • O nas
    • O podjetju
    • Direktor / Vizija
    • Kontakt
    • Lokacija
  • Novice
    • Zakonodaja
    • Podjetnik Začetnik
    • Davki
    • Pristar Live
  • Storitve
    • Splošne storitve
    • Paketi splošno
    • Svetovanje
    • Hitra izvršba
    • Zakaj izbrati nas
    • Aplikacija – Računovodstvo
    • Partner za svetlo prihodnost
    • Računovodstvo v oblaku
    • Računovodstvo za startupe
    • Računovodstvo za mala društva in klube
    • Brezplačno svetovanje pred ustanovitvijo podjetja
  • Paketi
    • Naši paketi
    • Začetnik
    • Flex
    • Start Upi
  • Zahtevaj ponudbo
  • Kadri
    • Odkup strank
    • Zaposlovanje
    • Franšiza
  • Vaš računovodja
  • Aplikacija – Računovodstvo
  • slider1
    Svetovanje pri rasti podjetja,
    zaposlitvah in delovnih procesih.
    Kontaktirajte nas
  • slider2

Prijavi se na e-novice

Želite prejemati koristne informacije in novice za vaša podjetja?

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Aktualne novice

Vse o shemi skrajšanega delovnega časa - 2025

Državni zbor je 18. 6. 2025 sprejel Zakon o uveljavljanju delnega povračila nadomestila plače za skrajšani delovni čas (ZUDPNP), ki je bil objavljen v Uradnem listu RS št. 47 z dne 27. 6. 2025 in prične veljati 15. dan po objavi, to je 12. 7. 2025. Z navedenim zakonom so uzakonili trajno shemo skrajšanega delovnega časa, ki v primeru izrednih razmer omogoča njeno aktiviranje, brez da bi bilo potrebno po hitrem postopku sprejemati interventno zakonodajo.

Preberi več

Obračun prispevka za dolgotrajno oskrbo

Prispevek za dolgotrajno oskrbo je nova vrsta socialnega prispevka, ki se skladno s prehodno določbo ZDOsk-1 prične obračunavati pri dohodkih, ki se izplačujejo za obdobje od 1. julija 2025 dalje. 

Višina prispevka se določi glede na pravno podlago zavarovanja:
 

Preberi več

Od danes naprej: Začelo se je plačevanje prispevka za dolgotrajno oskrbo

S 1. julijem 2025 je v Sloveniji začel veljati obvezni prispevek za dolgotrajno oskrbo. Gre za sistemski vir financiranja storitev za osebe, ki zaradi starosti, bolezni, poškodb ali invalidnosti potrebujejo pomoč pri osnovnih in podpornih dnevnih opravilih. Namen prispevka je zagotoviti dolgoročno finančno vzdržnost in dostopnost teh storitev za vse, ki jih bodo potrebovali.

Preberi več

Članki - Sredina

Vse o shemi skrajšanega delovnega časa - 2025

Državni zbor je 18. 6. 2025 sprejel Zakon o uveljavljanju delnega povračila nadomestila plače za skrajšani delovni čas (ZUDPNP), ki je bil objavljen v Uradnem listu RS št. 47 z dne 27. 6. 2025 in prične veljati 15. dan po objavi, to je 12. 7. 2025. Z navedenim zakonom so uzakonili trajno shemo skrajšanega delovnega časa, ki v primeru izrednih razmer omogoča njeno aktiviranje, brez da bi bilo potrebno po hitrem postopku sprejemati interventno zakonodajo.

Preberi več

Obračun prispevka za dolgotrajno oskrbo

Prispevek za dolgotrajno oskrbo je nova vrsta socialnega prispevka, ki se skladno s prehodno določbo ZDOsk-1 prične obračunavati pri dohodkih, ki se izplačujejo za obdobje od 1. julija 2025 dalje. 

Višina prispevka se določi glede na pravno podlago zavarovanja:
 

Preberi več

Od danes naprej: Začelo se je plačevanje prispevka za dolgotrajno oskrbo

S 1. julijem 2025 je v Sloveniji začel veljati obvezni prispevek za dolgotrajno oskrbo. Gre za sistemski vir financiranja storitev za osebe, ki zaradi starosti, bolezni, poškodb ali invalidnosti potrebujejo pomoč pri osnovnih in podpornih dnevnih opravilih. Namen prispevka je zagotoviti dolgoročno finančno vzdržnost in dostopnost teh storitev za vse, ki jih bodo potrebovali.

Preberi več
Več novic

27.9.2024

Vlada je za tri mesece podaljšala začasno ureditev za pridobivanje in podaljšanje enotnih dovoljenj za prebivanje in delo za tujce. Ta ukrep velja za vloge, oddane med 1. oktobrom in 31. decembrom 2024. Z njim bo delavcem iz brezvizumskih držav (npr. Srbija, BiH, Severna Makedonija) omogočeno delo in prebivanje v Sloveniji, medtem ko se postopek nadaljuje.

16.9.2024

Več kot 41.500 zaposlenih je bilo v prvem trimesečju odsotnih več kot 30 dni. Podjetja se soočajo z izpadom delovne sile in večjim bremenom za preostale zaposlene.

3.9.2024

Vsi štipenditorji v Sloveniji, ki podeljujejo štipendije po drugih predpisih in ne po Zakonu o štipendiranju, morajo skladu vsako leto redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo. Zakonski rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2024/2025 je najkasneje do 31. decembra 2024.

Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2024/2025 vsaj enega štipendista. 
 

27.8.2024

OPOMNIK: NE pozabite, od leta 2024 velja višji davek na dobiček pravnih oseb (DDPO) - 22 %! Preverite, kaj to pomeni za vaše poslovanje in finančne tokove!

26.8.2024

V skladu s 165. členom Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1) ima delavec pravico do plačane odsotnosti z dela zaradi osebnih okoliščin, kar vključuje spremstvo prvošolčka na prvi šolski dan. Delodajalec je dolžan omogočiti odsotnost ob predložitvi prošnje in dokazila o vpisu otroka v prvi razred. Pravico do odsotnosti imata oba starša, nadomestilo plače pa pripada delavcu za dneve, ko bi moral delati. Nadomestilo ne bremeni letnega dopusta in ga krije delodajalec.

Več novic

Video

Prihranite čas

Kratke zanimivosti

Zadnji zanimivosti

petek, 10. julij 2020 Inšpektorji ta vikend z nadzorom gostinskih lokalov
torek, 12. marec 2019 Trend plačilne discipline

Naključni zanimivosti

ponedeljek, 03. september 2018 Konec julija 2018 proračunski presežek
ponedeljek, 15. januar 2018 Uveljavljanje dejanskih stroškov pri oddaji v najem

Sledite nas

Marec 2020, Številka 4

Stroški v podjetju

Vsi podjetniki si prej ali slej začnejo postavljati vprašanja kot so: kaj lahko dam v stroške, kako dokazujem, da so ti stroški upravičeni, kako lahko optimiziram poslovni rezultat? Dobro je, da o tem razmišljamo celo leto in ne šele decembra ali celo januarja.

Preberi več

Delovni čas podjetnika je "način življenja"

Včerajšnji večer med 19:00 urom pa nekje do 02:00 zjutraj smo zaradi tehničnih težav imeli moten promet elektronske pošte.

Vljudno naprošamo vse, ki ste nam v tem času karkoli pošiljali, da se pošta preventivno pošljete še enkrat oz. da pri svojem referentu oz. naslovniku preverite, če je pošta do njega prišla.

Spodaj na vas čaka #darilo :)

Preberi več

Komunikacija med podjetnikom in računovodskim servisom je izredno pomembna

Slovenski podjetniki se po mnenju članov Zbornice računovodskih servisov ne zavedajo pomembnosti sodelovanja z računovodjo.

Direktorji in podjetniki se pogosto ne zavedajo, da so odgovorni za vsebinsko in formalno pravilnost računovodskih izkazov in davčnih obračunov, ki jih pripravlja računovodski servis. Zbornica računovodskih servisov je med svojimi člani, ki izvajajo računovodske storitve za skupno več kot 30.000 mikro, majhnih in srednjih podjetij, izvedla anketo glede zavedanja o sodelovanju med podjetnikom in računovodjo. Kar 75 odstotkov sodelujočih računovodskih servisov je potrdilo, da se podjetniki ne zavedajo pomembnosti tega sodelovanja, ki neposredno vpliva na njihove poslovne izkaze, nenazadnje pa tudi na poslovno uspešnost.

Preberi več

Vrednotenje in prodaja podjetja

Preden gre podjetnik v fazo prodaje podjetja, mora slednjega ustrezno ovrednotiti. Trenutno je v praksi možnih nekaj metod, ki jih bom opisal v tem članku. Začel pa bom na začetku, torej kaj sploh vrednost podjetja in kaj je potrebno upoštevati pred samim vrednotenjem.
Podjetnik mora podjetje oceniti zaradi različnih razlogov, ki jih delimo na transakcijske, kjer gre za prodajo ali nakup podjetja, za prevzeme, združitve ali delitve podjetja in na netransakcijske, kamor štejemo likvidacijo, sanacijo, presojo kreditne sposobnosti ipd...
V tem članku pa se bom osredotočil na prve izmed razlogov, torej na transakcijske, predvsem na prodajo podjetja.

Preberi več

9 nasvetov: S pozitivno organizacijsko kulturo izboljšajte delovno vnemo

Raziskave kažejo, da je prav organizacijska kultura v podjetju tista, ki lahko posamezno podjetje dvigne nad konkurenco. Delovno okolje naj bo pozitivno, prijetno, z njim pa tudi vzdušje. Ko bodo zaposleni z veseljem prihajali na delo in imeli na voljo ustrezno tehnologijo, bodo tudi delali veliko bolj učinkovito.

Preberi več
  1. Daruj kri --> plačan in prost dan
  2. Ali lahko pride inšpektor v stanovanje?
  3. Inšpekcija: vse, česar do zdaj o njej še niste vedeli!
  4. Kaj preverjajo davčni inšpektorji?
  5. Pristojnosti davčnih inšpektorjev - dobro je vedeti
  6. S.P. ali d.o.o.? Kaj je ceneje, lažje in varneje?
  7. Na kakšen način priti do denarja iz lastnega d.o.o. ali s.p.
  8. Družinsko podjetništvo

Stran 17 od 28

  • Začetek
  • Nazaj
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Naslednji
  • Konec

Izpostavljeni članki

torek, 23. februar 2021 Kaj mora storiti lastnik nepremičnine, če jo želi oddajati prek s. p.?

Odgovore o ustreznem lastništvu in prenosu nepremičnine v poslovne knjige so pri Finance.si poiskali na FURS in Slovenskem inštitutu za revizijo.

Preberi več...

Prijazno osebje

COM_CONTACT_IMAGE_DETAILS

Hinko Kašnik

Direktor

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Slika stika

Ambrož Černjak

Samostojni referent

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Slika stika

Vesna Todić

Samostojni referent

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

COM_CONTACT_IMAGE_DETAILS

Lucija Verovnik

Samostojni referent

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Več
 

ZAKONODAJA

Več informacij
 

PODJETNIK ZAČETNIK

Več informacij
 

DAVKI

Več informacij
 
 
Naše storitve so prilagojene zahtevam strank. Predvsem pa vse delovne procese sproti nadzorujemo, analiziramo ter tudi izboljšujemo. S temi koraki povečujemo kvaliteto in nudimo cilj h kateremu strmimo: najboljše razmerje KVALITETA / CENA

RAČUNOVODSTVO

Kvalitetne računovodske storitve in davčno svetovanje

OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

Optimizacija poslovnih procesov in poslovanja pripomore k povečani produktivnosti, učinkovitosti, višji dodani vrednosti na zaposlenega

SVETOVANJE

Računovodsko svetovanje - za dobre poslovne rezultate potrebujete urejeno računovodstvo, prave davčne nasvete in izobražen kader. Vi vam nudimo vse.

FINANČNI INŽENIRING

Prebijanje skozi finančno, bančno in zavarovalniško zakonodajo in predpise ali skozi interne akte bank, zavarovalnic in drugih bančnih ustanov.

 
 
 
 

Izberi paket, ki ti najbolj odgovarja ali pa sestavi svojega.

Več informacij

Najdete nas na lokaciji:

 
Slovenj Gradec

Podgorska cesta 42

Prevalje

Trg 36

Radlje ob Dravi

Koroška cesta 61A

Računovodstvo v oblaku

Brezpapirno spletno računovodstvo in izmenjava podatkov.

Dosegljivost podatkov 24 / 7 / 365

Primerno za podjetja iz vseh delov države

Dostopnost podatkov od kjerkoli

Prihranek časa in potnih, poštnih stroškov

Več informacij

Hiter kontakt

Imate vprašanje ali iščete pomembno informacijo? Pokličite nas.

02 62 00 311

Socialna omrežja

O NAS

  • O podjetju
  • Direktor/Vizija
  • Kontakt
  • Lokacija
  • Novice

STORITVE

  • Splošne storitve
  • Svetovanje
  • Zakaj izbrati nas
  • E-računi Pristar
  • Partner za svetlo prihodnost
  • Računovodstvo v oblaku

KADRI

  • Odkup strank
  • Zaposlovanje
  • Franšiza

PAKETI

  • Začetnik
  • Flex
  • Kmetije
  • Športniki
  • Družinska podjetja
  • Spletne trgovine
  • Start Upi
  • Normiranec

Zahtevajte ponudbo!

PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 40, 2380 Slovenj Gradec

Kontakt

PRISTAR Koroška d.o.o.

Trg 36, 2391 Prevalje

PRISTAR d.o.o.

Podgorska cesta 42
2380 Slovenj Gradec

Davčna št.: SI95580085

TRR odprt pri Banka Intesa Sanpaolo: SI56 1010 0004 8882 660

O NAS
 
  • O podjetju
  • Direktor/Vizija
  • Kontakt
  • Lokacija
  • Novice
  • Priporočite nas
NOVICE
 
  • Novice
  • Zakonodaja
  • Podjetnik Začetnik
  • Davki
KADRI
 
  • Odkup strank
  • Zaposlovanje
  • Franšiza
STORITVE
 
  • Splošne storitve
  • Svetovanje
  • Zakaj izbrati nas
  • Aplikacija Računovodstvo
  • Partner za svetlo prihodnost
  • Računovodstvo v oblaku
PAKETI
 
  • Začetnik
  • Flex
  • Start Up
Vse pravice prdržane. © IPristar & Si-TEAM 2021
  • Domov
  • Paketi
  • Ponudba

Navigacija

  • Domov
  • O nas
    • O podjetju
    • Direktor / Vizija
    • Kontakt
    • Lokacija
  • Novice
    • Zakonodaja
    • Podjetnik Začetnik
    • Davki
    • Pristar Live
  • Storitve
    • Splošne storitve
    • Paketi splošno
    • Svetovanje
    • Hitra izvršba
    • Zakaj izbrati nas
    • Aplikacija – Računovodstvo
    • Partner za svetlo prihodnost
    • Računovodstvo v oblaku
    • Računovodstvo za startupe
    • Računovodstvo za mala društva in klube
    • Brezplačno svetovanje pred ustanovitvijo podjetja
  • Paketi
    • Naši paketi
    • Začetnik
    • Flex
    • Start Upi
  • Zahtevaj ponudbo
  • Kadri
    • Odkup strank
    • Zaposlovanje
    • Franšiza
  • Vaš računovodja
  • Aplikacija – Računovodstvo