Novice

    Podjetje

    PRISTAR d.o.o.
    Podgorska cesta 40, 2380 Slovenj Gradec

    PE Ravne na Koroškem
    Koroška cesta 7
    2390 Ravne na Kor.

    Pristar Koroška d.o.o.
    Trg 36, 2391 Prevalje

    Davčna številka: 95580085
    TRR odprt pri SKB: 0317 5100 0265 760

    Hiter kontakt

    Poziv trgovcem glede upoštevanja Odloka o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji

    Glede na trenutno slabo epidemiološko stanje glede koronavirusa COVID-19, inšpekcijske službe izvajajo na področju trgovine po vsej Sloveniji poostren nadzor spoštovanja določil ZNB v povezavi z odlokom in vsemi priporočili NIJZ. V duhu, da skupaj čim prej premagamo epidemijo, je država še enkrat pozvala vse trgovce, da upoštevajo začasno splošno prepoved poslovanja. Trgovce, ki spadajo med izjeme iz 2. člena odloka pa pozivamo k doslednemu spoštovanju predpisov in priporočil, predvsem glede:

    Zakaj sodelovati z računovodskim servisom Pristar ?

    --> ABC zamenjave računovodstva za prihodnost
    --> Zahtevaj ponudbo

    POMEBNO V ČASU EPIDEMIJE: 
    --> ZADNJE NOVICE - Koronavirus, podjetništvo, espe, s.p., čakanje, subvencije, pomoč
    --> Pristar je 24 ur/dnevno na voljo pogodbenim partnerjem preko posebnih komunikacijskih linij

    • števila oseb v zaprtih javnih prostorih, v katerih se izvaja dejavnost ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom, ki je omejeno na 30 kvadratnih metrov na posamezno stranko ali na eno stranko, če je poslovni prostor manjši od 30 kvadratnih metrov,
    • števila oseb na odprti tržnici, kjer je dejavnost ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom omejena na 10 kvadratnih metrov na posamezno stranko,
    • števila oseb v trgovskih centrih, ki je omejeno na 30 kvadratnih metrov na posamezno stranko v celotnem trgovskem centru ob hkratnem upoštevanju omejitve iz prve alineje tega odstavka za posamezno prodajalno v sklopu trgovskega centra,
    • obvezne uporabe zaščitne maske ali druge oblike zaščite ustnega in nosnega predela pri potrošnikih,
    • namestitve razkužil za potrošnike,
    • vzdrževanja razdalje vsaj 1,5 m do 2 m med potrošniki ter potrošniki in zaposlenimi,
    • zagotavljanja najmanj 2 m razdalje med čakajočimi pri blagajni,
    • rednega razkuževanja nakupovalnih vozičkov in košar, naprav za vnos PIN številke in drugih površin in predmetov, ki prihajajo v stik s potrošniki,
    • ločenega vhoda in izhoda za potrošnike v oziroma iz trgovskega centra,
    • rednega prezračevanje ali ustrezne ventilacije prostorov, v katerih se izvaja dejavnost ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom.

    VIR: GOV.si