EVIDENCE DELOVNEGA ČASA: Ali je zaradi sprememb pravilnik obvezen?

Delodajalci so bili dolžni voditi evidenco o izrabi delovnega časa že 17 let, pri čemer so podjetja z določenimi specifikami delovnega časa že pred tem oblikovala pravilnike o delovnem času.

Ali je zaradi sprememb zakonodaje nujno zapisati pravilnik?

Zakon ne narekuje neposredne obveznosti glede pravilnikov, vendar so priporočljivi, dodajajo strokovnjaki. Svetuje se, da vsak delodajalec oblikuje in vpelje pravila o delovnem času, saj s tem zagotovijo svoje varstvo.

Kateri so glavni elementi, ki bi morali biti v takšnem pravilniku?
Delodajalec je gospodar delavčevega delovnega časa, seveda v zakonitih gabaritih. Delodajalec je tisti, ki bo delavcem predpisal, kako morajo delati, kdaj morajo delati in kako se njihov čas šteje, seveda, v okvirih zakonodaje.

Delodajalci naj torej pri pripravi pravilnika upoštevajo:

Pravila o delovnem času so pomembna, saj je na sodišču veliko sporov o delovnem času. Zato ne iščite vzorcev, ki jih najdete na spletu, ampak zaupajte pripravo strokovnjaku in jih prilagodite podjetju.

Dakić, L., Šimac, J. (8.11.2023). NASVET Ali potrebujete pravilnik in za koga ne bo treba voditi evidenc delovnega časa. Finance. Pridobljeno iz https://www.finance.si/topjob/nasvet-ali-potrebujete-pravilnik-in-za-koga-ne-bo-treba-voditi-evidenc-delovnega-casa/a/9018425