Ko številke štejejo – tudi v Ligi prvakov

Finale Lige prvakov v sezoni 2024/25 se je končal z izjemno zmago PSG-ja, ki je v Münchnu kar s 5:0 premagal milanski Inter. Na igrišču gre za enega najbolj prepričljivih finalov v zgodovini, v ozadju pa tudi za velik finančni uspeh. Nogomet danes ni več le športna panoga, ampak tudi kompleksen poslovni sistem, kjer rezultati prinašajo neposredne finančne učinke.

148,42 milijona evrov – rekordni izkupiček PSG-ja

Z osvojitvijo naslova si je PSG zagotovil rekordnih 148,42 milijona evrov prihodkov iz naslova UEFA. Ta znesek vključuje:

Za primerjavo:

V tej sezoni je kar sedem klubov preseglo mejo 100 milijonov evrov prihodkov iz UEFA Lige prvakov – poleg PSG-ja in Interja še Arsenal, Barcelona, Real Madrid, Bayern München in Borussia Dortmund.

Ekipa sezone: skoraj milijarda evrov tržne vrednosti

Tržno najvrednejši igralci letošnje ekipe sezone UEFA Lige prvakov potrjujejo, da športna uspešnost in tržni potencial hodita z roko v roki.

Skupna tržna vrednost enajsterice sezone LP po podatkih Transfermarkta znaša okoli 925 milijonov evrov – skoraj milijarda evrov.

Tam, kjer se srečata šport in finance

Liga prvakov ni le najelitnejše klubsko tekmovanje v Evropi, temveč tudi izjemno učinkovit poslovni model. Uspeh v tekmovanju klubu prinaša denar, ugled, večjo prepoznavnost blagovne znamke in privablja najperspektivnejše igralce. Trenerji, vodstva klubov in investitorji že dolgo vedo, da gre za projekt, kjer je strateško upravljanje ključno.

PSG je v sezoni 2024/25 dokazal, da lahko športni vrh dosežeš tudi z dobro premišljeno finančno in kadrovsko politiko. V prihodnosti lahko pričakujemo še večjo vpetost ekonomskih analiz v odločitve klubov, UEFA pa bo z novimi formati in sistemi razdeljevanja sredstev dodatno spodbujala konkurenčnost in transparentnost.


Viri:

Natisni