Kratke zanimivosti

    Zadnji zanimivosti

    Naključni zanimivosti

    Sledite nas

    Kdaj je čas, da odpustite zaposlenega

    Ali vašega zaposlenega že nekaj dni ni v službo, pa vam tega sploh ni sporočil? Ali se nad njim pritožuje večina sodelavcev in stranke? Se kljub pogovoru, ki sta ga imela pred kratkim, ni spremenil? Potem je čas, da mu sporočite, da poišče nove izzive. 

    Dober šef ni le tisti, ki dodeljuje naloge zaposlenim, jih nadzoruje in jih za dobro opravljeno delo pohvali. Dober šef zaposlene, ko ti storijo napako, opozori in jim svetuje, kako se lahko temu v prihodnje izognejo. 

    Ko se šefu vključi alarm
    Dober šef pa mora obvladati še eno pomembno veščino. Ko vidi, da so zaposleni prekoračili mejo, jim mora sporočiti, da v njihovem kolektivu zanje ni več prostora. Kdaj pa se mora delodajalcu vključiti alarm? 

    Ko zaposleni ne pride v službo
    Če se vaš zaposleni ob dogovorjeni uri ne pojavi v službi, pa vam tega ni predhodno sporočil, je čas za zaskrbljenost. Mogoče je, da je umrl kdo od njegovih bližnjih, da je imel prometno nesrečo ali pa se je znašel v kakšni drugi neprijetni osebni situaciji. Če pa se izkaže, da je bila njegova zamuda ali odsotnost neupravičena in da bi lahko to predhodno sporočil, je čas za opozorilo.

    Vsak si zasluži drugo priložnost. Če se to ponovi, je čas, da razmislite, ali je njegov prispevek k podjetju res tako pomemben, da ne bi mogli brez njega. Ob vsakem njegovem izostanku je bilo namreč njegovo delo neopravljeno ali pa ste zanjo morali zadolžiti nekoga drugega. Najbolje je, da že vnaprej jasno postavite pravila, ki bodo v takšnih primerih odločala o primernih sankcijah, priporočajo pri ameriškem spletnem mediju Business Insider. 

    Ko produktivnost pade
    Če zaposleni ves čas zamuja z nalogami, če je treba njegovo delo vedno preveriti, da v njem ni napak, če za pomoč nenehno prosi sodelavce, potem je nekaj narobe. Njegova produktivnost je močno padla ali pa nikoli ni bila tako visoka, kot ste si želeli.
    Povsem običajno je, da delovna produktivnost niha in je v določenih obdobjih nižja od povprečja. A če na dolgi rok izboljšave niso vidne, če vzrok za nizko produktivnost ni utapljanje v delu, potem je z vašim zaposlenim nekaj narobe.

    Zaradi slabega sodelavca izgubljate stranke
    Ko se vaši zaposleni pritožujejo nad enim od sodelavcev, nikar ne zamahnite z roko. Morda imajo prav. Delavci, ki se ne vključijo v podjetje, slabo vplivajo na druge sodelavce in počutje v družbi. Še pomembneje pa je, če se nad vašim zaposlenim pritožujejo stranke, ki s to osebo delajo. Kot piše Business Insder, je neka raziskava pokazala, da bo 86 odstotkov strank nehalo poslovati s podjetjem zaradi slabega odnosa s strankami. Še pomembnejši pa je podatek, da bodo nezadovoljne stranke svojo slabo izkušnjo nato delile z od devetimi do 15 ljudmi. Če se torej vaše stranke pritožujejo nad enim od zaposlenih, vzemite to resno.  

    Znebite se negativne energije v podjetju
    Če se zaposleni bolj kot s svojim delom ubadajo z obrekovanjem, spodkopavajo odločitve in načrte vodilnih, širijo neresnične govorice in so vedno tisti, ki začnejo prepir, potem se od njih raje poslovite, svetuje Business Insider. V okolju, kjer se eden od zaposlenih nenehno pritožuje in prepira, ni prijetno delati. Če se torej zaposleni ne more poistovetiti s podjetjem, je morda bolje, da to poskusi drugje.

    Če se zaposleni ne spremeni, naredite spremembo vi
    Vsako podjetje je podvrženo spremembam, zaposleni v podjetjih pa morajo spremembe sprejemati. Če se nekdo ni pripravljen ali pa se novostim ne more prilagoditi dovolj hitro, vašemu podjetju dela le škodo. Vsakemu od zaposlenih moramo vsekakor dati priložnost, da osvoji novosti oziroma izboljša svoje delo. Če delavec na to ni pripravljen in se spremembam upira, je čas, da ga pustite za sabo.

    Če ne boste ukrepali, si boste skopali jamo
    Včasih so imela podjetja veliko več manevrskega prostora, kjer neučinkovitost določenih zaposlenih ni toliko vplivala na sliko celotne družbe. Zadnja leta pa je vse več podjetij podvrženih racionalizaciji, zato prostora za lenarjenje ni. Naj bo zaposleni še vaš tako dober prijatelj ali celo sorodnik, če nima znanja, ki ga podjetje v danem trenutku potrebuje, ga ne morete obdržati. Če se ne boste znebili ljudi, ki vam ne morejo ali ne znajo pomagati, da se povzpnete na lestvici uspešnosti, boste sami sebi skopali luknjo.

    Ne zgodi se redko, da tudi najboljši delavci dajo odpoved. Nadrejeni odhoda teh kadrov pogosto ne vidijo kot težave, za katero so krivi sami, temveč jo pripisujejo običajni fluktuaciji delovne sile. A najboljši zaposleni dajo pogosto odpoved prav zaradi nadrejenih, ne toliko zaradi dela, ki ga opravljajo. 


    Torej medsebojni človeški odnosi so pomembni tudi v službah. Ne zamudite priložnosti, ki ne stane nič.

    Največje napake šefov, ki pa so seveda zelo povezane tudi z zaposlenimi. V vsakem primeru, najdite sorazmerje :

     

    Vir: Siol.net, 21. 11. 2016 

    Izpostavljeni članki

    četrtek, 06. december 2018 Kako obvladati čustvene izbruhe na delovnem mestu?

    Tako kot v zasebnem življenju smo tudi na delovnem mestu izpostavljeni različnim stresnim dogodkom. Zagotovo pa drži, da se na stresne dogodke v službi ne moremo odzvati enako burno, kot na tiste v...

    Preberi več...

    Prijazno osebje

    COM_CONTACT_IMAGE_DETAILS

    Hinko Kašnik

    Direktor

    Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

    COM_CONTACT_IMAGE_DETAILS

    Danica Rošer

    Samostojni referent

    Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

    COM_CONTACT_IMAGE_DETAILS

    Metka Šmon

    Samostojni referent

    Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

    COM_CONTACT_IMAGE_DETAILS

    Aljaž Vrance

    Samostojni referent

    Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

    Več